JellyPages.com

.:namaku...:.

AHLAN WA SAHLAN

Sebuah blog yang tiada apa....cuma cebisan kenangan sepanjang kehidupan saya.

Semua cerita...mungkin tiada apa utk orang lain...tetapi amat berharga utk saya.

Friday, February 13, 2009

Salam perkenalan untuk semua....



Alhamdulillah. Setelah beberapa kali berhajat untuk melahirkan sebuah blog sendiri akhirnya pada hari jumaat yang mulia ni lahirlah blog ini....bersama dengan seribu kesyukuran.


Masalah lambat bukan kerana tiada `ilmu berblog` tetapi terlalu lama memikirkan apakah topik yang mahu dijadikan sandaran di dalam blog sulung saya ni. Akhirnya kerana terlalu suka membaca.....terutama buku-buku motivasi karangan ilmuan tempatan, maka saya mengambil keputusan untuk menulis tema-tema motivasi juga. Mungkin dengan cara ini saya dapat kepuasan jiwa......


Terima kasih kepada suami tercinta yang tidak jemu membimbing....terutama dalam `ilmu berblog`. Akhirnya blog harapan dia ini lahir jua.....terima kasih.


3 comments:

al amin said...

Wahai jiwa yang tenang...
Kembalilah engkau dengan
redho meredhoi...!!!!!!

arazma said...

tahniah kin,
blog kak pun baru bbrp hari wujudnye...

ASYIQ said...

al amin,
Terima kasih kerana memberi dorongan.

ami mahzar,
Tq,tq,tq...keep in touch.

Pengikut ASYIQ